
A 3D virtuális túrák számos előnnyel járnak a vállalkozások számára, és nagyban javíthatják a vásárlási és megtekintési élményt.
Ez a technológia egyedülálló és magával ragadó élményt nyújthat a potenciális ügyfelek számára, segíthet a vállalkozásoknak kitűnni a versenytársak közül és hozzájárulhat vállalkozása sikeréhez.
Felhasználási típusok
A 3D séták segítségével könnyen használható, látványos bemutató készülhet egy-egy ingatlanról. Az amerikai Matterport felméréseinek tanúsága szerint az ingatlanértékesítők 82 százaléka preferálta azokat az ingatlanügynököket, akik 3D virtuális séta túrát is készítettek a bemutatásra szánt ingatlanról, míg a vásárlók 95 százaléka nagyobb valószínűséggel érdeklődtek olyan ingatlanok iránt, amelyeknek volt 3D virtuális bemutatója. Az igy bemutatott ingatlanokat átlagosan 4-9 százalékkal magasabb áron sikerült értékesíteni, átlagosan 31 százalékkal rövidebb idő alatt. A 3D technológia az üzleti célú és az ipari ingatlanok esetében is gyorsítja a bérlők megtalálását.
A 3D virtuális túra egy valós hely, tárgy, objektum digitális rekonstrukciója, melynek segítségével távolról számítógép, táblagép yagy mobiltelefon segítségével úgy nézhetjük meg, járhatjuk be őket, mintha ott lennénk személyesen. A valóság rögzítése történhet aktív illetve passzív szenzorokkal.
Íme néhány fő előnye a 3D virtuális túrák használatának:
Fokozott elköteleződés:
A 3D-s virtuális túra segítségével a leendő vásárlók valóságosnak és magával ragadónak érezhetik az ingatlant. Ez a megnövekedett elköteleződés nagyobb érdeklődést eredményezhet az ingatlan iránt, és nagyobb az eladás valószínűsége.
Kényelmes megtekintés:
A 3D virtuális túra lehetővé teszi a potenciális vásárlók számára, hogy otthonuk kényelméből, bármikor megtekintsék az ingatlant. Ez a kényelem időt takarít meg, és csökkenti a fizikai megtekintések szükségességét, ami különösen előnyös lehet a társadalmi távolságtartás idején.
Továbbfejlesztett piacképesség:
Egy jól elkészített 3D-s virtuális túra a legideálisabban mutathatja be az ingatlant, kiemelve annak legfontosabb jellemzőit és előnyeit. Ez kiemelheti az ingatlant a piacon lévő többi közül, és több potenciális vásárlót vonzhat.
Megnövelt hozzáférhetőség:
A 3D virtuális túra segítségével a vásárlók a világ minden tájáról megtekinthetik az ingatlant, függetlenül azok elhelyezkedésétől. Ez a megnövekedett megközelíthetőség több nemzetközi értékesítéshez és az ingatlan szélesebb körű eléréséhez vezethet.
Eredményesebb döntéshozatal:
A 3D virtuális túra sokkal tisztább és részletesebb képet nyújt egy ingatlanról, mint a hagyományos fényképek vagy videók. Ez segíthet a vásárlóknak megalapozottabb döntés meghozatalában, és csökkentheti annak a kockázatát, hogy a vásárlók rossz döntést hozzanak.
Az általunk készített virtuális túra következőket tartalmazza:

3D Digital Twin modell, melyben mérések végezhetők illetve jelölések helyezhetők el

OBJ, XYZ, JPG és PDF állományok

4K nyomtatási
minőségű fotók

Megjelenés
Google Utcaképben

Vezetett videótúrák

Marketing kész,
fekete-fehér alaprajzok
